קידום בעולם ההייטק

קידום בעולם ההייטק

המציאות והתרבות הארגונית בחברות הייטק, מאופיינות במידה רבה בתחרותיות בין החברות ובתוך החברות. ישנה ציפייה לסטנדרט גבוה של ביצוע, לתוצאת ולעמידה בלו"ז. עובדים בחברות הייטק מרגישים צורך להיות מעודכנים בטכנולוגיות החדשות וחוששים ליהשאר מאחור ולמצוא עצמם כמבוגרים מדי ומוחלפים על ידי כשרונות צעירים. לעתים קרובות ישנה התמודדות עם עומס כמותי ואיכותי שמביא עובדים לחוויה של לחץ וקושי לקיים איזון בין עבודה לחיים. כך שבצד התגמול שניתן בחברות הייטק ,ישנה תובענות שיש לה עלות רגשית ונפשית. ואכן, עובדים ששהם הישגיים, חדורי מוטיבציה להצליח ודורשים מעצמם עלולים לחוות לחץ ולהגיע עד שחיקה. מידת החסינות של עובדים והיכולת שלהם להסתגל לתרבות הארגונית היא אינדיבידואלית, אך בדרך כלל, ניתן ללמוד כיצד להתמודד באופן אפקטיבי עם דרישות התפקיד. ב"קריירה 360" תוכלו לקבל הדרכה לגבי הדרך האינדיבידואלית שתאפשר לכם להיות אפקטיביים ולהשיג הצלחה באופן שאינו גובה מחיר אישי ומאפשר גם חיים מחוץ לעבודה וגם הנאה מהדרך.

תהליך העבודה מתחיל מהיכרות והתרשמות אישית מהעובד, מכישורים והחוזקות בצד הרגישויות והחסמים . בהמשך תוצע לו דרך שתואמת את הנתונים האישיים שלו, עם למידה של אופן ההתנהלות במערכת ורכיששה של מיומנויות תקשורת חיוניות.

מה נדרש כדי להתקדם בחברות הייטק

לצורך השתלבות חיובית ומוצלחת בחברות הייטק, חיוני להבין ולהפנים את התרבות הארגונית ,את הציפיות מהעובדים ואת כללי המשחק. עובדים בחברות הייטק נדרשים ליכולת למידה גבוהה ברמת התפקיד והתחום. חשוב להיות פרואקטיבי – לשאול שאלות שמשדרות סקרנות ורצון להבין ולמצוא פתרונות מקוריים. חשוב להכיר את העבודה שנעשית גם עי ידי צוותים אחרים, ליצור ממשקים ותקשורת עם פונקציות במערכת, כדי להשיג הבנה של האתגרים והאילוצים שמשפיעים על תהליכי העבודה וליצור היכרויות וקשרי עבודה .

בחבברות הייטק ישנה ציפייה ליכולת התמדה מול אתגרים וקשיים. ישנה רמת נראות גבוהה של תוצאות ולכן עובדים נמדדים בתוצאות שהם משיגים. נדרשת השקעה בלמידה ,חשוב לגלות סקרנות ,לשאול שאלות ולהגיע למצב של יכולת לפתח שיחות מקצועיות עם עמיתים. גם היכולת להשתלב באופן מלא בעבודת צוות היא בדרך כלל חיונית.

קידום בעולם ההיטק

חיפוש התפקיד הבא

כדי להשיג מקורות מידע ומקשרים אפשריים עם מעסיקים .networking חשוב לעבוד עם רשתות חברתיות וליצור עם זאת, לפני שפונים לחיפוש תפקיד בחברה אחרת, כדאי לשקול מיצוי של האפשרויות וההתנסויות בחברה שבה אתה עובד, על מנת להעשיר את הידע הטכנולוגי, את הכלים והמיומנויות שלך בהמשך הדרך. חשוב לנסות הרחבה של תפקיד במידת האפשר ונטילה של תחומי אחריות נוספים. חשוב לא "להירדם" ולא להשתקע בתחום מקצועי שרכשת, עד לאיבוד חדות ולשחיקה, בהחלט חשוב לזהות אפשרויות בחברה, להשקיע בקורסים מקצועיים, לבדוק אפשרות לכיוון חדש, או כניסה לתפקיד ניהולי, במידה שאתה חש שיש לך לגיטימציה פנימית להיות במקום ניהולי.

בקריירה 360 נסייע לך לזהות את כיוון ההתפתחות שהולם את הרצונות והיכולת שלך ונבחן את האפשרויות וההזדמנויות במקום שבו אתה עובד, נגבש איתך תכנית עבודה שתאפשר לך לשפר את ארגז הכלים שלך ולהתמקד בכיוון שבו יהיה לך נכול להתפתח. כמו כן, תקבל הדרכה לגבי הערוצים של חיפוש עבודה בעולם ההיטק ולגבי אופן הפנייה המיטבי. לבסוף, תוכל לקבל הכשרה לגבי אופן ההתמודדות בראיון, או בתהליכי מיון בכלל, תוך שימוש בסימולציות ולמידה דרך התנסות.

יתרונות הסיוע של אורי מוזס

מרכז קריירה ˚360 מיסודו של אורי מוזס מסייע לפריצות דרך בהשגת מיצוי עצמי בעבודה, העצמה והנחייה למי שחווים קושי ותסכול בהתמודדות במקצוע, בתפקיד או בארגון.

האימון האישי מעוגן בהנחות היסוד של הפסיכולוגיה ההומניסטית והקוגניטיבית.

המרכז מסייע לשלב בין נקודת המבט הפרטית, זו של העובד או המנהל, עם נקודת המבט של המסגרת הארגונית, שלעתים נמצאות בקונפליקט.

אורי מוזס הוא בעל תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית מהאוניברסיטה של מדינת טנסי, ארה"ב. הוא מוסמך ב-NLP באימון אישי ועסקי, ועסק בפסיכולוגיה ארגונית במכון אדם מילוא, בצה"ל ובשב"ס.

האתגר של אורי מוזס הוא לתרום לך להשגת שביעות רצון במעגל העבודה.

אם אתה חש שאינך ממצה את יכולותיך האמיתיות ואינך מוצא דרך להשיג את מטרותיך במקצוע או במקום העבודה.

אם אתה מתקשה להחליט מהו הכיוון התעסוקתי שנכון עבורך, אראה כאתגר אישי את הזדמנות לסייע לך למצוא את הנתיב שנכון עבורך.

small_c_popup.png

לפגישת הכרות ללא עלות