חיפוש עבודה

מתקשים להמשיך ולהתמודד עם מעסיקים שלא טורחים להשיב לפניות שלכם, או לדווח על הסטטוס שלכם בתהליך? נמאס לכם לשמוע שאולי אתם מוכשרים, אבל חסרי ניסיון? איבדתם את הביטחון העצמי שהיה לךכם בתחילת הדרך?

חיפוש עבודה הוא חווייה לא קלה לאנשים בתחילת דרכם המקצועית, שעמדו בדרישות של מסלול לימודים תובעני ורוצים לממש את ההשקעה שלהם. לעתים התהליך מייסר ומתסכל ומותיר את המחפש חסר אונים וממורמר.

כיצד ניתן לקצר ולייעל את תהליך חיפוש העבודה, בפרט לאנשים בתחילת דרכם, אך גם לבעלי ניסיון משמעותי במקצועם, שמתקשים למצוא עבודה בשוק תחרותי, או בגלל שהם מבוגרים מדי לטעמו של המעסיק?

מחפשי עבודה מתנסים לעתים קרובות בחוויות מתסכלות של דחייה, אי מתן תשובה והתעלמות מצד מעסיקים. התלות המוחלטת של מחפש העבודה במעסיק היא בולטת. המועמד מוכן לעשות כל מאמץ בכדי להשיג מקום עבודה ולעתים הכשלונות והתהליך המתסכל והמכאיב יוצר אכזבה, התמרמרות, אבדן ביטחון וממילא פוגע בתפקוד וביכולת השיווק העצמי.

אחד המצבים המתסכלים הוא היעדר נסיון של בוגרי אוניברסיטאות ומכללות, שמותיר אותם במלכוד – כיצד לרכוש ניסיון, אם לא ניתן להתחיל לעבוד ללא ניסיון.

תהליך האימון

מחזיר את הביטחון ומחדש את הכוחות והאמונה העצמית שנדרשים בתהליך חיפוש העבודה. האימון מאפשר רכישה של גישה אינסטרומנטלית ומשימתית ומספק "חיסון מנטלי" חיוני להמשך ההתמודדות בשוק העבודה, שאינו מפרגן ואינו ידידותי. כמו כן:

  • מתאפשרת למידה של הערוצים השונים של חיפוש עבודה, תוך דגש על הערוצים שמתאימים למטרה של המחפש.
  • ניתנת הדרכה לגבי כתיבת קורות חיים, פנייה אישית טלפונית ובכתב.
  • הדרכה לגבי ראיון אישי, שכוללת סימולציה ולמידה כיצד להגיע להצגה עצמית אותנטית, תוך ביטוי שלם של היכולות האישיות.
  • ליווי בתהליך החיפוש, שכולל תמיכה, משוב וחיזוק משאבי ההתמודדות.

אם אתם חשים שאתם מצויים בתהליך סיזיפי של חיפוש עבודה ללא אור בקצה המנהרה, או אם ברצונכם לקצר את התהליך עד כמה שניתן ולמצוא עבודה הולמת, התקשרו אלי וביחד נמצא את הדרך.

small_c_popup.png

לפגישת הכרות ללא עלות